Bestill Fauske IL Langrenn sine klubbklær!

Postet av Fauske IL Langrenn den 24. Okt 2016

Da har vi fått frisket opp designet på klubbklærne våre, og har fått åpnet bestillingsportal med ca 30% rabatt på overtrekksklær, skidress etc.

Dere bestiller og betaler direkte i portalen, så avtaler vi med Intersport vedr levering til Fauske når varene ankommer etter ca 5-6 uker. Vi er lovet å ha dette FØR jul.

Bestillingsportalen er åpen til og med 2.november. Etterbestilling IKKE mulig! Vi åpner portalen igjen i januar/februar hvis det er ønskelig. (Da kan vi heller ikke garantere samme rabatter på klærne.)

Klubbluer bestiller klubben separat, og dette får alle aktive utdelt når disse kommer!

Benytt muligheten, og bestill Fauske IL Langrenn sine klubbklær!

Designet på klærne vises i egen fane «Se teamets design». Slik blir alt du bestiller selv om det ikke vises i selve nettbutikken.

Logg inn via denne link: www.original.no/teamshop

Brukernavn: fauskeski