Frivillighetsregistrering Hovedlandsrennet 2016

Postet av Fauske IL Langrenn den 11. Okt 2015

Fauske IL ski og Rognan IL arrangerer Hovedlandsrennet for 15-16-åringer 26.-28.02.16.

Hovedlandsrennet, nordiske grener, er et stort arrangement som samler de beste 15-16-åringene i landet. Det kommer ca 800 deltakere, og de har med seg et stort støtteapparat. Arrangementet gir gode inntekter for klubbene som igjen gir klubbene mulighet til å gi et tilbud alle dere som er glad i langrenn og hopp i Indre Salten.

Vi trenger DIN hjelp for at arrangementet skal bli en god opplevelse for løperne, støtteapparat og publikum som besøker Klungsetmarka og Fauske og Føybakken og Rognan disse vinterdagene! Jeg er sikker på at du kan bidra med noe. Det kan være smått eller stort, noen timer i løpet av uka, i forkant av arrangementet, kanskje kan du gi gaver eller sponsormidler, eller kanskje ønsker du å ta del i selve arrangementet med oppgaver på stadion med tidtaking eller i kafeen :-)

Legger ved linken til "Frivillighetsregistreringen" i forbindelse med HL 2016 og håper at så mange som mulig nå melder seg som frivillig under arrangementet

Spre denne gjerne videre til venner, familie, arbeidskollegaer og andre som dere kan tenke dere har lyst å bidra.

Så møtes vi i slutten av februar 2016 om ikke før...

Hilsen fra oss i hovedkomiteen HL 2016